Bibliotheek Lisse ontvangt Groene Kabouter

Gepubliceerd op: 9 september 2024 09:00

groene kabouter voor bieb Lisse

Hans Portengen, directeur-bestuurder van de Bibliotheek Bollenstreek, heeft de Groene Kabouter van het CDA-Lisse in ontvangst genomen. Deze blijk van waardering is voor alle medewerkers van de bibliotheek Lisse.

Ontdek wat je allemaal kan bij de Bibliotheek

de groene kabouter

De bibliotheek is meer dan boeken uitlenen. De medewerkers geven inhoud aan de 5 maatschappelijke bibliotheekfuncties: kennis en informatie beschikbaar stellen, mogelijkheden bieden voor ontwikkeling & educatie, stimuleren om te lezen, ontmoetingen en debatten organiseren, mensen laten kennismaken met kunst en cultuur....

“Het CDA-Lisse is trots op alle medewerkers en bestuurders van de bibliotheek die deze belangrijke taken uitvoeren en daardoor veel mensen betrekken bij de maatschappij”, aldus Jeanette Loos die de Groene Kabouter uitreikte. “Lisse heeft een volwaardige en goed bereikbare bibliotheek en dat moeten we zo houden.”

Bedankt CDA-Lisse voor het in ontvangst nemen van deze mooie waardering.